maja magnusson

är minst lika nervös som sist jag skrev så det är tveksamt om jag kommer kunna hitta på nått att skriva nu med.

är iallafall helt färdig med packningen och den står i hallen och väntar. själv har jag lagt mig för att kolla på tv och försöka sova en sväng innan denise kommer och hämtar mig. ska bila ner till stockholm och då gäller det att försöka hålla sig vaken.

var och shoppade lite till på birsta ikväll, man fick prestenkort på hm om man handlade över 400 och det lyckades jag med två gånger förra veckan så åkte dit och köpte två par shorts för ett av presentkorten och så hade jag lyckats få till ett helt stämpelkort på gina så åkte dit och köpte en klänning och trosor :) har även hunnit med att hälsa på hos ea och sofie, är alltid lika roligt att träffa nova och alva. goungar!

har inte skrivit nått om när emma var här och hälsade på i onsdag, men hon kom iallafall hit på onsdag morgon och då åkte vi på birsta. blev inte så mycket shoppande, vilket inte är så ovanligt när vi är där tillsammans. båda blir less alldeles för fort, så vi åkte in till stan istället och köpte några grejer till anki och gick och lunchade med denise. efter den trevliga lunchen på barista åkte vi hem till mig och spelade kort :) sen blev det till att säga hejdå till emma en gång till. kändes inte lika sorgligt som förra gången, men fortfarande väldigt sorgligt. <3 kommer sakna alla här hemma så mycket nu när jag åker.

men ska försöka sova nu, jag uppdaterar så fort jag får möjlighet :) ha det så bra så länge!!

Kommentarer
Postat av: Dea

HA SÅ KUL MAJSON :D

2010-04-24 @ 11:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0