maja magnusson

blev ingen resa för oss just nu, vi fick boka om resan till nästa helg samma tid. får hoppas att planen har börjat flyga igen då.

känner mig väldigt less över att vi inte åkte. stressade som en galning hela veckan för att hinna bli klar i tid, packade ner hela mitt liv i väskor för att måsta packa upp de mesta igen. känns som att nästa gång jag ska packa ner allt kommer jag glömma hälften hemma.

men det roliga med att vi blir en vecka till i sverige är att jag få träffa några mer. lina ska komma hit och sova måndag-tisdag pch sen kommer nog emma på tisdag-torsdag :) ska ut på alnö och träffa alva och nova imorgon med! jag sa till alva att jag skulle bli kvar i sverige i 7 dagar till så vi skulle hinna leka en dag till så svara hon "nej, vi ska leka alla 7 dagar", hon är ju för söt <3

Kommentarer
Postat av: fashionfairy

Hoppas att planet lyfter nästa helg :) Jag skall iväg om 2 veckor så hoppas verkligen att ni oxå kommer iväg

2010-04-18 @ 00:36:11
URL: http://fashionfairy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0