maja magnusson

nu verkar det som att planen får börja flyga igen, eller iallafall i sverige och norge. förhoppningsvis har alla plan börjat flyga till nästa helg, men dom har ju några dagra på sig så det borde dom kunna! 

känns som att allt äntligen börjar vända från negativt till positivt. kommer kanske hinna få telefonen jag vill ha med innan jag åker. köpte en telefon i fredags, en vit sony ericson aino men jag vill ha en svart. men alla dom svarta hade blivit restade, men när jag fick veta att jag inte skulle åka packade jag ner telefonen igen och om svart hinner komma till butiken kommer jag få byta till en sån :) 

men nått som inte känns lika positivt är det som malin och carina har skrivit om lägenheten vi ska bo i, för det första finns det bara ett rum att sova i så vi ska sova fem tjejer i samma rum. vi får väl se hur det kommer gå .. sen var kuddarna alldeles mögliga och äckliga så dom har sagt till oss att ta med en egen kudde. och så skrev dom att toaletten var liten och äcklig, och det som är viktigast att det är fräscht! men det positiva med lägenheten är att det är superstor balkong :) nästan lika stor som lägenheten, så hur stor är egentligen balkongen eller hur liten är lägenheten!? men det blir väl att sitta ute på balkonen och steka när vi är hemma i lägenheten!

ikväll kommer Lina, Pinky och Nelly och hälsar på. känns kul att få träffa hon lite mer innan jag ska åka iväg! så ikväll blir det nog kortspel och filmmys :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Men just det ja! FLYGEN hade jag inte ens tänkt på, så du är fortfarande kvar i Sverige. Jag som suttit o tänkt att åååh, idag är Maja i värmen, GUD va skönt! haha, men än är du kvar i kylan och inte så långt ifrån oss! :) Men snart åker du, va härligt! Jag hoppas du får en underbar resa, bruden :)

PUSS !

2010-04-19 @ 21:44:08
URL: http://patriciapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0