maja magnusson

idag var våran sista lediga dag, ska börja jobba imorgon kl 14. jag jobbar i samma butik som carina, men hon börjar kl 17 imorgon så börjar jobbet själv. ni får se en bild på butiken nästa gång jag skriver :)

idag gick jag denise och sofia till playan och stekte. det blåste ganska bra så det var ganska skönt att ligga där. men blev inge bad idag heller, iskallt i vattnet ;o men vi har väl tid med!






imorgon ska vi som sagt jobba för första gången och sedan ska vi ut och fira denise som fyller 20år! :D och så blev vi bjuden av dj på greenery att lyssna på hans band spelning imorgon på nått ställe så ska gå dit och kolla in det! blir nog en rolig kväll imorgon :)

 

hörs,

Kommentarer
Postat av: Lina

Bilden på stranden va riktigt fin.. Jag är avis, jag vill också vara utomlands! :)

2010-04-27 @ 22:23:18
Postat av: lydia

Åh så härligt! Hur har det gått med jobbet då?! :D

2010-04-29 @ 22:08:59
URL: http://libbiya.blogg.se/
Postat av: Mimmi

fett nice ni har det alltså! :D jag undrar också hur det går att jobba? förresten så ska jag genast gå in och skriva ett inlägg i min blogg och fortsätta med det sen, har varit riktigt kass ;) SAKNAR DIG! puss

2010-05-02 @ 10:33:59
Postat av: Lina

Uppdatera mera! :D

2010-05-02 @ 15:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0