maja magnusson

åkte till sundsvall igår och nu har förberedelserna inför resan börjat på rikigt. jag och mamma har varit på birsta och handlat massor av saker, men mest tråkiga grejer som tandborstar och hårspray. men blev också lite kläder, en kjol, tre linnen och ett par lackleggins. :) det börjar kännas att det är på riktigt nu!

imorgon ska vi åka på stan och kolla på lite kläder och sedan på birsta igen. vi ska också köpa en telefon till mig, det blir nog en sony ericson aino och så ska jag vaccinera mig. känner mig lite stressad över att hinna med allt som ska göras innan jag ska åka.

blev så konstigt igår när jag skulle åka, hade bestämt att jag skulle gå in på ica och säga hejdå till kajsa innan jag skulle åka. men när jag skulle säga hejdå till emma och lina blev jag så uppstressad i kroppen så glömde bort det totalt. kom på när vi hade åkt förbi edsele att jag hade glömt gå in på ica till kajsa. :( blev så jävla sur och arg på mig själv. men förhoppningsvis kommer hon, jim och lina hit på fredag och säger hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0