maja magnusson

sitter och väntar på att denise ska komma, sen blir det lite alkohol innan vi åker ner på stan för att fira att emelie fyller 20 idag. :)

jag har jobbat nu två dagar :) gillar verkligen att jobba med barnen, dom gör mig så glad! men det har varit lite jobbigt att vara ute så mycket i den här kylan. längtar galet mycket till solen och cypern! 

ett annat minus med vintern är att det är så halt. är sugen att göra som lydde och kasta mina uggs, håller jämt på att ramla i dom och idag på väg till bussen stöp jag som fan och jag har fortfarande ont i ryggen. :( dåliga vinterskor, inge fäste alls.

Kommentarer
Postat av: lydia

Jag har inte använt mina sen jag ramlade och ringde dej o sa att jag skulle kasta dom!! jävla uggs haha.

2010-02-19 @ 22:12:07
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0