maja magnusson

igår ringde dom från dagis så fick jobb igår och idag. :) alltid lika roligt att vara me barnen! men hade egentligen tänkt åka på gärde för att träffa erika idag men slutade i tid så hann dit en liten sväng iaf. :) riktigt roligt att träffa henne, var väldigt länge sen sist <3

imorgon lämnar denise mig :( hon ska åka till thailand igen, andra gången på ett halvår. vissa har bra! men hon var snäll och skänkte en digitalkamera till mig så nu är det en sak mindre på min att köpa lista! :)

Kommentarer
Postat av: lydia

WHAT?! Va få hon alla pengar ifrån.. haha jag blir avundsjuk.

2010-02-25 @ 16:59:12
URL: http://libbiya.blogg.se/
Postat av: denise

haha aah vilken snall kompis jag ar:D later fett rik ocksa med kameran och thailand 2ggr..sweet! hihi.

2010-02-26 @ 16:36:21
Postat av: Anna

majsi nu måste du uppdatera!! :)

2010-03-03 @ 23:50:30
Postat av: denise

instammer med anna! hoho ;)

2010-03-05 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0