maja magnusson

har fått två trevliga samtal idag :)
först ringde emma, första gången sen dom flyttat som vi har pratat med varann. va jätte roligt att få prata med henne, hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa samtal. fick veta att de gick bra för lydia på hennes arbetsintervju, jag hoppas det går bra för dig att provjobba :) lycka till babe!






fick även ett samtal av arbetsförmedlingen som undrade om jag kunde jobba tisdag-torsdag på en förskola i bosvedjan och eftersom jag är i behov av pengar svarade jag såklart ja. så chefen på förskolan ringde och berättade vart förskolan låg och vilka tider jag ska jobba. så imorgon ska jag lära känna en ny förskola, ny personal och massor av nya barn! känns som det kommer bli spännande och lärorika dagar :)


måste bara säga att jag diggar vincents nya låt, baby hurricane :) lyssna på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0