maja magnusson

sovmorgon imorgon, efterlängtat efter tre jobbiga dagar :) idag har det gått bra på dagis, fick två dagar nästa vecka med (y) och på kiosken gick det bra, hade sällskap av denise mesta tiden så de gick fort ikväll.

har tydligen en dubbelgångare i sundsvall som skämmer ut mig genom att vara för full ;o denise brorsa säger att han har sett mig ute ett antal gånger, en gång svimma jag på dansgolvet så polisen fick komma och lyfta mig därifrån och han var övertygad om att det var jag för jag var med emelie, så emelie kanske också har en dubbelgångare. och på halloween hade jag vare ute och vare asfull och sedan kommit till sjukhuset för jag ha vare för full. skulle vilja träffa henne och se om vi är så lik som han tycker att vi är ;b

nu ska jag lägga mig och kolla på veckans avsnitt av paradise som jag har missat :) och imorn kommer lina och kajsa så det blev inge ramsele i helgen!

godnatt, sovgott, hörs imorn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0