maja magnusson

kände att det var dags att börja blogga igen :) har ju ändå inge bättre att göra på dagarna.

sen sist jag skrev har det hänt endel, inte så konstig med tanke på att sist jag skrev var i cypern. har varit två veckor i underbara alanya med mina underbara vänner.







två helt otroliga veckor!! men det är det alltid i alanya, längtar till nästa resa med er brudar :)


har också varit i östersund och hälsat på buling och i örebro och hälsat på rebecka med mina fina sundsvallsvänner. va i örebro förra helgen, de va hur roligt som helst. kom dit på torsdag kväll och då blev det myskväll med chips, dip och spel. på fredag och lördag blev det utgång på två riktigt bra ställen. på söndag för att spara lite pengar liftade jag och denise med mammas kompis som kör lastbil från örebro till sundsvall (y) kom hem sent på kvällen och var riktigt trött efter helgen, vissa gånger är det bra att vara arbetslös så man kan sova hur länge man vill på måndagar ;)







mina planer framöver är att åka och hälsa på sofia i malmö, ska bli spännande att åka till malmö för första gången i mitt liv :) sen efter nyår ska jag nog flytta till mina godingar i norge!


Kommentarer
Postat av: lydia

Kul att du börjat blogga igen :D och roligt att dom ringde från dagiset! jag är nervööös inför imorgon, jag få tänka på dig som också gör din första dag att ja inte är ensam hehe :D saknar dig jääätte mkt!

2010-11-15 @ 21:53:02
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0