maja magnusson

har varit för trött för att orka skriva nått här. i fredags blev det jobb på fäbodgränd igen, 9-17. efter det blev det idol mys med denise, chips och dipp såklart :) lördag blev det jobb på kiosken 10-16 och när jag slutade där var det hem och fixa sig för att åka till denise och börja förfesten. några kompisar som jag inte träffat på jätte länge kom och min dagiskollega och hennes kompis så det var roligt med lite nya ansikten nångång :)

åkte hem rätt tidigt och var inte ett dugg bakis igår. glad är jag för det eftersom jag skulle jobba på kiosken 16-22. väldigt lite folk eftersom det var så kallt, 17 jävla minus. huvva! när jag kom hem satt jag och mamma och kollade på tv till ett eftersom jag ändå inte hade nått jobb idag men såklart ringde dom från solen klockan 06.45 ;o höll på dö av trötthet. men pengarna behövs så jag tackade ja. blev tillfrågad idag om jag kunde jobba imorn med, på förmiddan på 2:an och på eftermiddan med småbarnen. ska bli kul och testa småbarnsavdelningen på solen för det har jag aldrig gjort :)

nu ska jag göra mig redo för sängen så jag orkar upp imorgon!
godnatt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

time for update ;)

2010-12-15 @ 16:36:14
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0