maja magnusson

har varit på stan idag, första gången på evigheter jag åker bara ut på birsta om jag ska kolla i affärer. köpte ett par vinterkängor. inte nånting jag har lust och lägga pengar på men jag måste ha nått som jag kan ha på mig när jag jobbar, hatar att frysa om fötterna. men skulle få dom som tidig julklapp av mamma :D

såg idag att håkan ska komma hit i februari!! lite glad jag blev, men glädjen sjönk fort när jag såg priset på konserten. 420 jävla kronor ;o unbelivable. men han ska spela i oslo i mars så hoppas det är billigare där men kunde inte hitta nått pris på biljetterna där, tror inte dom var släppta än.




hade det mysigt hos ea och sofie :) fick mat och smörgåstårta och kolatårta med nötter, som vanligt hos dom. sofie glömmer alltid att jag är allergisk. när jag hade varit barnvakt åt alva en gång fick jag presentkort och godis, choklad med nötter i. glömmer hon eller försöker hon död mig? ;)


Kommentarer
Postat av: lydia

keep up the blogging!! hehe. saknar dig gull <3 är du i ramsele nåt över jul?

2010-11-25 @ 21:02:20
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0