maja magnusson

oj, vad trött jag är ;o och det är bara andra av tre helvettes dagar. imorn är det likdant, först dagis till 4 och börjar på kisoken klockan 4 men fick komma lite sent som tur var :) och så har jag en snäll bror som har lovat att skjutsa mig så slipper jag bussen iallafall. för idag gick bussen sönder på väg till kiosken, som tur är hade jag en timme på mig tills jag började och jag blev bara 5 minuter försen. men idag var jag lat på kiosken, fick sån huvudvärk så har mest suttit när jag ha haft chansen.

på förskolan gick det bra, var minus 12 men hade jättemycket kläder så det gick bra att vara ute ändå :)

ha sökt jobb på tre förskolor i sundsvall, fick svar från ena idag att det inte blev nått iallafall. få väl se vad de andra svara men tror inte jag har så stor chans eftersom jag inte är utbildad och om jag inte får jobb på nån förskola blir det norge efter nyår :) längtar sååå efter mina fina vänner där borta. <3

i helgen ska jag till ramsele eller om systrarna kommer hit, ska fira kajsa sen hon fyllde år i början på november. om det blir ramsele hoppas jag på att träffa mimsan och fikan också :) och mina söta små systrar och pappsen!

vimsit inlägg men så är det när man är trött. måste sova nu, var död i morse när jag vaknade och imorn måste jag duscha med ;o
godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0