maja magnusson

är så trött även fast jag sov hur länge som helst imorse, vaknade halv 11 men somnade om och sov till halv 12 istället. började jobba på kiosken klockan 4 så har inte gjort nånting nästan. läste i tidningen att de va några som hade vunni 103 miljoner, skulle inte sitta fel med några miljoner just nu. då skulle jag ligga på en strand i thailand och steka nu ;)

hittade inga skor när vi va på birsta, men hittade en jacka iallafall. love it, slipper frysa även fast det är 13 minus ute! ska ner på stan imorn så hoppas jag hittar ett par skor då! :) ska också till brorsan imorn eftersom han fyller år. alltid lika kul och hälsa på och få mysa lite med alva och nova! :)

nu ska jag kika på paradise som jag missade när jag jobbade sen sova :)







godnatt, sov så gott, hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0