maja magnusson

har inte haft en lugn stund på hela dagen. började med att jag jobbade på den nya förskolan imorse och där var det full rulle. skulle försöka lära känna de nya fröknarna, alla nya barn och den nya lokalen, vilket var det svåraste. huset var som en labyrint med massor av små rum. gick fel flera gånger och tyckte det var för pinsamt att fråga om vägen ut ;b

när jag var klar där skulle jag snabbt till nästa jobb, kiosken. mycket lugnare och mycket tråkigare jobb. jag har varit super trött idag på kisoken, antar att det är för jag är slut i huvudet av alla nya intryck.

nu är det dags för sängen för en likadan dag imorgon så det är bäst jag somnar i tid :)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0