maja magnusson

skulle vara perfekta arbetstider, 9-5 eller nått liknande. idag har jag jobbar på dagis 8-13 sen kiosken 16-22.30. segt som tusan. lång rast mitt på dan är inget för mig blev astrött när jag kom hem och satte mig i soffan. :(

har äntligen hittat ett par skor som jag kan ha på mig ute, svarta kängor. dom såg inte ut som dom ja hade sett framför mig men dom duger :) köpte även ett par klackisar. älskar skopunkten och deras underbara rabbat! fick en förtidig födelsedagspresent av mamma också, en volumemaster. som jag har längtat! känns inte så kul att jag snart ha hunne handla upp mina julklappar och födelsedagspresent och det är en månad kvar till jul och två tills jag fyller år ;o


jag saknar mina älskade vänner som jag inte har träffat på alldeles för lång tid! <3


Kommentarer
Postat av: lydia

DETSAMMA!! Saknar dig..

2010-11-27 @ 13:32:53
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0