maja magnusson

idag ringde väckaren 06.20, som vanligt :( var supertrött men tänkte på att jag får sova hur länge jag vill imorn så då var det lite lättare att kliva upp!

åkte till jobbet och öppnade och så skulle monir komma klockan 10, men han kom aldrig och jag hade jätte mycket kunder och massa mejerivaror som skulle in i hyllorna, tappade en chokladmjölk på golvet så det var mjölk överallt och så var det två från nått säkerhetsgrejs som var där och kollade igenom hela butiken som gjorde mig nervös så dagen började inte alls bra. ringde hassane så han fixade så att morten kom tidigare till jobb vilket jag tyckte var bra, det är roligt att jobba med morten även fast han är konstig :)

sedan rullade dagen på och när jag kom hem hade emma lagad chicken tikka masala, emma har dock förstört maten genom att överdriva hur god den var så den gick inte helt hem hos mig.

nu blir det snart lite hemmagym och sedan hoppas jag på en film, we were soldiers. men finns en chans att det blir lika som maten eftersom emma har sagt att den är så jääävla bra.


första helgen i mars kommer denise hit :D längtar som fan. kommer blir grym kul att träffa henne + att vi ska gå o se HÅKAN!! :D det kan inte bli så mycket bättre än så. <3









Kommentarer
Postat av: denise

ååååå jag längtar så jag dör!! :D:D

2011-02-17 @ 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0