maja magnusson

som jag börjar alla mina blogg inlägg nu för tiden, att det är alldeles för länge sen jag uppdaterade. är fan tre veckor sen nu. har hänt mycket sen sist!

jobbar hela tiden känns det som, har 6 dagar den här veckan men pengar blir det ju iallafall. har fått min första norska lön och har fått ett norskt bankomat kort så nu gör jag av med det jag tror och slipper räkna om till svenska kroner.

har haft besök i lägenheten sen sist, mackan och robin kom och var med och firade min födelsedag! :) var meget kul men blev lite för högt alkoholintag. hade tänkt köpa mig ett par skor i födelsedagspresent till mig själv men dom är borta :( typiskt!

i helgen blev det utgång igen, var verkligen inte planerat men det var kul ändå. åkte till djs kompis på förfest där världens äckligaste och konstigaste människa befanns sig. först kunde han inte sluta glo på mig och jag menar verkligen glo. jag hatar när människor glor, kan lova att tårarna inte var långt borta men dj och dom andra räddade mig och tvingade ut han på balkongen. senare kom han tillbaka och satt och lyssnade på oss tjejer när vi pratade och helt plötsligt drog han fram snoppen och emma säger att han kissade på oss men jag och lydia säger att det var hennes drink som gjorde oss blöt. USCH för den killen. han är inte ens värt ett öre i mina ögon.

är iallafall på jakt efter en ny lägenhet eftersom vi bara ha kontrakt i 2 månader till. men det är väldigt svårt att hitta nått som passar men har skickat mail till några tjejer som vill flytta ihop med fler svenskar så får se om dom vill flytta ihop med oss så det inte blir så fruktansvärt dyrt :) 

i veckan blir det som sagt jobb 6 dagar, är endast ledig onsdag och då blir det nog lunch med ewo på stan :) sedan lämnar lyddis oss på torsdag och kommer inte förens måndag så vi för se vad jag och emma hittar på för skoj. :)



skulle inte sitta helt fel att få bo med mina älskade roomies i ett varmare land.
saknar solen, saknar havet, saknar festen, saknar alanya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0