maja magnusson

igår kväll kollade jag och emma på världens roligaste film, tomten är far till alla barnen. tror att jag och emma sett den 5 gånger sen jag flyttade hit och den blir bara roligare för varje gång!

sen gick vi och la oss, väldigt tidigt men eftersom vi hade drucke cola och äte kaker så hade vi allt för mycket sockerenergi så vi kunde inte somna. låt och surra flera timmar! imorse var det emma som var tvungen att kliva upp mens jag låg kvar :) jag hade ställt väckaren på 10 men vid 9 tiden tyckte min kropp att vi sovit klart så klev upp då och har haft allmänt tråkigt hela dagen. eller ha börja se oc! så bra. hade glömt bort hur bra de är men emma och lydde ha redan sett klart alla avsnitt så får försöka se när jag är själv.

nu ska jag snart gå till linderud för att joina emma när hon ha pause. blir nog en chicken salsa på donken innan jag ska bege mig till jobbet. börjar jobba halv fyra idag till halv nio. känns väldigt ivärt men det är ju lite ob iallafall! :)

ha glömt att säga att jag har skaffat norskt nummer så ni som vill mig nått få höra av sig på +4796954581 :)

ha de. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0