maja magnusson

i lördags gick det bra på jobbet, var väldigt lugnt. åkte hem till emma där det blev kos och film och vi gick och la oss jätte tidigt då med. väldigt behövligt att få sova ut lite grann. på söndag klev jag upp rätt tidigt, kollad på oc innan emma vaknade och sedan gjorde vi lunch, texmexburgare som emma kallade dom. hamburgare i pita bröd med salsa och gucca :) very good! sen blev det jobb igen. var lite mer folk än lördagen men det gick bra.

sen åkte jag hem och så blev det såklart wallanderkos som alltid på söndagar. sen blev det sängen och upp tidigt för att jobba igår. sen mötte jag upp emma och lydde på linderud. roligt att hon är tillbaka. känns så tomt när hon åker! tänkte att vi skulle lära oss lite mer om norka kungafamiljen då vi inte ens vet hur många prinsar och prinsessor det finns här. så märkte vi att de är inavel hela högen. kungen föräldrar är kusin med varandra och deras föräldrar är kusiner med varandra. skulle vilja att nån förklarade de där lite mer för oss för vi förstod inte allt igår. ;b

idag blev det sovmorgon, börjar inte förens 12.30 :) men nu ska jag göra mig klar för jobbet!

ha de,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0