maja magnusson

igår var jag ledig, så skööönt att få sova ut. men vid tolv tiden åkte jag och emma in på stan för att träffa ewo :) blev pizza och salladsbuffe på egon, men kan inte säga att dom hade sånt stort utbud på maten. tre olika pizzor och en sallad som bestod av isbergssallad, tomat och majs. men det var gott ändå och väldigt trevligt. när vi hade äte klart drog vi vidare till donken och åt en mcflurry. :)

sedan åkte emma och jobbade och jag åkte hem till lyddis. var allmänt seg och kollade på notting hill eftersom sist vi såg den somnade jag bort hela slutet och lyddis var i sverige. sen blev det sängen eftersom vi alla skulle upp tidigt idag.

var själv på jobbet till 13 men det gick bra. händer inte mycket i min affär! slutade klocka två och har inte gjort nått sen dess och lär inte göra nått ikväll heller. lyddis ha åkt till sverige igen och emma jobbar till 22, men går kanske bort till henne och hälsar på.

nu; dinner!

ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0