maja magnusson

nu ska jag skärpa mig med mitt skrivande. men nu när jag har flyttat till oslo kanske jag har roligare saker att skriva om :)

jul firades hos bror och hans familj, jättetrevligt! på juldagen åkte jag och kajsa hem för att festa på svar och äta julmiddag med pappa, anki, ebba och gry :) trevligt det med. men fick magsjuka på natten så låg i kajsas soffa i två dagar och mådde dåligt. sen begav jag mig till sundsvall igen för att panikpacka tills jag skulle åka till malmö. åkte till malmö och firade nyår och det var helt fantastiskt, tack alla som var med :) sen blev det bakishäng och bio, the town! och idag begav jag mig till oslo för att testa om jag kan få ett jobb här.

tåget gick 05.17 imorse och var framme vid 15.00 och så kom patricia och lydia och mötte upp mig. så nu sitter jag i mitt nya hem för några månader :) väldigt spännande och väldigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0