maja magnusson

idag har varit min första riktigt lediga dag i oslo, alla andra dagar har varit jobbletar dagar. har varit och hälsat på pats på hennes jobb och emma på hennes jobb :) köpte sprit tills imorn med när det är dags för lipp igen (y)

ha fått svar från ett dagis jag har sökt på och jag var välkommen på intervju på måndag och på måndag ska jag på joker och bestämma allt. jag vet att jag skulle ha roligare på dagis men jag kommer tjäna mer pengar på joker + att jag kanske får tjänsten som assisterande butikschef vilket känns väldigt spännande. men vi får väl se på måndag vad som händer!

nu har emma precis kommit hem och sen blir det nog lite fredagsmys men kanske spel eller film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0