maja magnusson

igår var jag och lydia på stan :) först åkte vi på storo, där emma brukar jobba ibland. där shoppade jag en ring, en tröja och nagellack! sen åkte vi in på stan för att kolla vad one piece kostade men den var allt för dyr just nu. sen hälsade vi på pats en sväng och lyddis köpte ett par skor och så gick va till oslo city och köpte ett par skinnshorts. gick på kiwi för att köpa blanddricka men där fanns inte det vi ville ha så då gick vi på meny istället och där hade dom bara samma sak som på kiwi och kön var skit lång så vi blev meget less. sen fick vi skynda oss hem för utanför dörren stod emma och väntade på nyckeln.

när vi kom in blandade vi oss varsin grogg och började fixa oss och laga mat tills pats kom hem. fick även sällskap av akam, dj, zackaria och murat :) sen blev det att åka in på stan för att fortsätta festen där. hade en skit rolig kväll men mycket dricka och mycket skratt.

imorgon blir en spännande dag med arbetsintervju och ett besök på joker för att förhoppningsvis få skriva på papper att jag har jobb där och isåfall har jag bestämt att jag ska få köpa skitsnygga skor som jag har hittat på hm! men som sagt, vi får väl se imorgon :)

hörs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0