maja magnusson

oj, va länge sen jag uppdaterade. tiden har gått så fort sen jag kom till oslo!

har varit runt och letat jobb i oslo och sökte på internet igår med och fick svar från ett jobb idag så har varit på intervju idag :) var meget nervös och jag och lydia hade väldigt svårt att hitta dit. men alltid när vi ska åka nånstans får vi gå längre än bussresan har tagit. men motion är alltid bra och jag är väldigt tacksam att lydia åker med mig när jag försöker hitta här.

jag hade sökt två jobb på samma butik, ett som assisterande butikschef och ett som butiksmedarbetare. det kändes som att det gick väldigt bra, han skulle ringa till anki som är min referens och sen skulle han höra av sig till mig när han har bestämt sig. få väl hoppas att han hör av sig med positiva nyheter!

i helgen va vi ute :) meget morsomt! gick runt halva stan för att hitta havanna som det var 18 på och när vi borja närma oss berättade några killar att det hade stängt för länge sen så då fick vi gå på jakt efter nått annat ställe som har 18. hittade en taxi som körde runt oss och sen pratade patricia med akam och dj och då kunde dom fixa in oss på lipp. sen var vi där till en stund innan dom stängde och sen hoppade vi på bussen hem! väldigt trevligt.

nu blir det tvtittande och mys resten av kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0