maja magnusson

min första dag i oslo har varit jätte bra. när jag vaknade i morse hade lydia redan åkt på jobbet och patricia var påväg så jag gjorde mig i ordning för att gå ut och leta jobb. gick på gallerian där emma jobbar och frågade massa butiker om dom behövde personal, gav några cv och nu är det bara att hoppas på det bästa :)

när jag kände mig klar där gick jag hem och åt lunch och kolla how i met your mother och sedan vandrade jag tillbaka till linderud för att möta upp lydia när hon slutade. gick på posten och fixade och sedan letade vi oss ut till ikea. åkte dock alldeles för långt med bussen så fick en redig promenad till ikea. där inhandlade jag mig en tältsäng, kuddar, täcken, små handdukar och en jättemysig filt. dom hade massa rea och bjöd på choklad och popcorn och så åt jag och lydia lyxmiddag, 2 pizzabitar och dricka för 30 kr (y)

sen när vi skulle hem med allting hoppar vi på bussen och åker fel. hoppade av och gick till tunnelbanan istället. sen skulle vi gå uppför helvettesbacken till lägenheten men sängen. lär ha träningsvärk överallt imorgon.

nu har jag iallafall bäddad ut min säng och imorgon ska jag packa in allt i garderoben :) sedan möta upp emma när hon kommer. livet känns awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0