maja magnusson

ja, nu vare ju ett tag sen jag skrev sist igen. jag är inge bra på att uppdatera. :(

i måndags var jag på arbetsintervju på ett dagis, hur mysigt som helst. men dom hade bara åtta barn så det var väldigt litet med endast två i personal. det kändes som att det gick bra men skulle inte få veta nått förens nästa vecka så vågade inte tacka nej till joker om dagis inte skulle höra av sig nått mer.

men efter den for jag till joker och trodde att jag bara skulle säga om jag ville ha jobbet eller inte men fel hade jag. det var en till intervju men med min chefs chef. meget nervös blev jag men det gick bra och nu är jag assisterande butikschef på joker kværnerbyen! har jobbat tisdag-fredag den här veckan och nästa vecka blir det måndag-fredag.

idag har jag varit ledig vilket var väldigt skönt, åkte in på stan med patricia när hon skulle på jobb och så gick jag på oslo city och shoppade lite. fyndade underkläder (y) och duntofflor! :D sedan gick jag på kiwi och handlade och åkte hem och förberedde maten. ska bjuda emma och pats på enchiladas med gucamole och sallad. mums!

ikväll blir utgång för mig och emma och kanske patricia, tror inte hon har bestämt sig än. så nu ska jag gå och byta om så jag är klar när dom här kommer hem :)

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0