maja magnusson

har virrat runt med emma idag på stan. köpte månadskort på tunnelbanan för vågar inte åka gratis längre sen kontrollanterna kom fram igår, men emma hade som tur var varnat oss innan så vi hade köpt biljetter. sen drog vi in på stan, var först på skattekontoret och kölappen visade att vi var 196e på tur. kändes väldigt gruvsamt att sitta där men det dröjde inte så länge som tur var. sen gick vi och hälsade på pats och testade skor :) lika roligt som alltid. sen hade ett ica inne på stan 10kr vecka så massa grejer var billiga men jag som inte har nått lokalsinne hittade inte tillbaka. när vi väl gav upp dök det upp mitt framför oss så det blev lite billig shopping iallafall.

när vi kom hem stekte vi pannkakor till middag och när pats kom hade hon chips och ostkrokar med sig så det blev tvmys till hitch. väldigt rolig film! nu ska vi snart sova för att ännu en dag gå runt i min ensamhet och leta jobb och känna mig förvirrad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0