maja magnusson

i forrgar hade vi bestamt att vi skulle ut och dricka med dom svenska tjejerna, my och johanna. sa blev en till allt for sen kvall och en allt for tidig morgon med spanskalektion. men kul hade vi!





igar var det tankt att my och johanna skulle aka vidare sa efter lektionen gick vi till deras hostel for att saga hejda. men vi lyckades overtala dom att stanna en natt till. sa vi drog till stranden en svang och sen blev det fest,
igen..




idag hade vi planerat att aka och spela paintball, men imorse var vi sa javla trott sa det var nara att vi sket i det.
men ha man bestamt sa har man. vi akte iallafall och spelade och det var det roligaste jag varit med om pa lange. det var bara vi tre som spelade men det var kul. fick leka zombie och att man skulle fanga flaggan.

 

hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Denisé

haha fan va kul, och du med dina blåmärken, hur många har du inte nudå? :D

2011-11-06 @ 13:32:50
Postat av: erika

Sv: Tack så mkt, rolgt att höra :) Det är fint faktikst, inte så mkt saker ännu men man får väl ta lite eftersom :)



Ni ser ut att ha det riktigt bra också, dock saknar jag er så mkt. jag längtar till jul och jag får krama om er riktigt och umgås igen, och egentligen- det är ju inge länge kvar.. puss saknar dig<3

2011-11-09 @ 12:21:01
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0