maja magnusson

jag suger, i know. sa att jag skulle bli bättre på att blogga när jag skaffa kamera. o så gjorde jag det. men inte blev jag nå bättre, snarare sämre. men känns som att allt jag ska skriva är så ointressant. men ni få väl skylla er själv som läser. ingen som tvingar er :)

ha nog hänt mycket sen sist, gör det alltid när det dröjer så länge mellan gångerna. men i lördag hade vi riktigt julbord med riktigt julmat men jobbet. var suuuperkul, men väldigt tråkig mat. inte så jag har lust att äta norskt julbord igen.. ;/ drog ut, och jag tror att i princip alla fick för mycket att dricka. men det var kul, inte lika kul på söndagen när jag skulle jobba men det gick, sakta men säkert.

ska lägga upp nå bilder framöver. när jag orkar.. orkar inte nu.. ska kolla på film tro ja.

cya dudes,.

Kommentarer
Postat av: Lina

Bilder!! :)

2012-12-14 @ 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0