maja magnusson

min lathet vann över min snålhet.. jag gick och köpte nya strumpor istället för att tvätta! 14 par för att vara exakt så nu behöv jag inte tvätta på två veckor igen ;) nej men ska faktiskt tvätta imorn. är på tiden!

har varit hos mimmi och myst ikväll. köpte hem pizza, drack öl och kollade på så mycket bättre. är proppmätt fortfarande! på vägen hem insåg jag hur rädd jag faktiskt är ner jag går hem på kvällen. det föll ner ett löv framför mig och jag höll på att skita på mig. kanske dags att införskaffa mig en pepparspray så kanske jag känner mig lite tryggare!?


Kommentarer
Postat av: Lina

Men Maja! Haha!! Tvätta du aldrig? ;)

Du kan ju ta överlarms grejen, den lät ju som fan!
Men se till att köpa sånt, tycker inte om att du ska vara ute själv när det är mörkt.
Snart ses vi!! Ha du beställt biljetterna? :D puss!

2012-10-28 @ 00:30:03
Postat av: Lina

Självklart ska det vara överfallslarmet :P

2012-10-28 @ 00:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0