maja magnusson

igår lyckades jag med det som ingen lyckas med. jag blev biten av en dödfisk ;o skulle skära upp en hel lax i skiver o den är ganska så stor o tung o när jag skulle vända på den råka jag stoppa in fingret i munnen på den o så tryckte jag ihop huvudet med den andra handen så den bet mig så jag fick ett sår i fingret till o med. haha. kunde inte sluta skratta, samtidigt som det gjorde ont!

fick veta idag att jag kommer missa julbordet med jobbet.. jag som hade sett fram i mot det sen jag började. hade vare kul att se hur ett norskt julbord ser ut men är hemma då..


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahahahahahaha!
Det är ju bara du som kan lyckas med det;)

Ha du hört om hon som svalde en gaffel?
http://sverigesradio.se/sida/spelaren.aspx

Funka inte den adressen så kolla om den kom in i min logg på fb.
PUSS

2012-10-30 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0