maja magnusson

var ju fri imorn och hade planerat hela dagen. meeeen, det skulle jag ju inte ha gjort. blev jobb ändå.. sa först nej när dom ringde o fråga om jag kunde komma o jobba men då lockade dom med 100%ob o det kan man ju inte tacka nej till ;)

men klumpig som man är så glömde jag nyckeln på jobbet så ha fått låna denise nyckel nu när jag tvättar. men klumpig som man är lyckas jag ju låsa in nyckeln i tvättstugan. tur malin va hemma så jag fick låna hennes nyckel istället ;)

igår va vi på hejdå fest som sagt. chandra en gammaljobbarkompis ska flytta tillbaka till canada om en vecka så var trevligt att festa tillsammans en sista gång innan hon åker. :)

hade dudes.

Kommentarer
Postat av: Lina

Förvirrad brud? ;)

2012-09-17 @ 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0