maja magnusson

hemresa på g, längtar skitmycket. vill bara kramas med mamma o hoppas hon kan säga vad jag ska göra med livet. har denna ständiga ångest över vad jag ska göra. ångest som bara förstör. önskar jag inte var ett sånt stort kontrollfreak som jag är. livet är ju mycket kulare när det är lite spontant och inte planerat in i sista detalj.

är inne i en låg fas just nu. förkyld, fått en vagel i öga och på det så ha jag dunkat in huvudet i en skåpslucka så jag ha fått ett sår och en bula som gör skitont.

men sånt trist vill ni väl inte läsa, så över till nått kulare. var på lönningspils i lördags med jobbet. superkul att få träffa alla man jobbar med på ett annat ställe än jobbet. kände knappt igen alla utan menyuniformerna. längtar till nästa gång, får se om det blir lika kul! :)

luddigt det blev, men så äre.
hörs dudes.

Kommentarer
Postat av: Lina

Snart komma du hem! :) <3

2012-09-11 @ 20:34:51
Postat av: ems

Men gumman då, när ja kommer hem ska ja hjälpa dig bestämma vad du ska göra med lilla livet ditt :D <3

2012-09-12 @ 04:54:59
URL: http://emnordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0